top of page
New York-kontoret

Arbeidsplassen vår

De fleste av oss tilbringer mange år på en eller flere arbeidsplasser. Det er ikke vanskelig å forstå at jobben av den grunn blir en viktig del av hverdagen vår gjennom nesten hele livet. At vi derfor bør ha det bra på arbeidsplassen, skulle egentlig bare mangle. Mange har det også veldig bra i jobben sin og med kollegaer, og ingenting er vel bedre enn det. Så vet vi at andre har det mindre bra på arbeidsplassen. Det er heller ingen hemmelighet. 

Er det noe som trigger deg på arbeidsplassen?

Når man ikke har det bra på jobben kan det være veldig mange grunner til det. Noen grunner er ikke vanskelig å prate om, mens andre faktorer er vanskeligere å ta opp med våre ledere/kollegaer, og blir bare værende til vår store frustrasjon. Kjenner du igjen noen av disse årsaksfaktorene?

- du føler deg underbetalt

- du føler deg oversett av kollegaer og/eller sjefen

- arbeidsoppgavene dine gir deg ikke mestringsfølelse

- du føler deg utnyttet

- du føler deg urettferdig behandlet 

- du er i konflikt med ledelsen og/eller kollegaer på jobben

​

Isolert sett kan flere av disse årsakene være håndterbare uten størrre tiltak, men blir det flere negative faktorer på arbeidsplassen samtidig kan det bli vel tungt å stå i over tid.
Tillitsvalgte og kollegaer kan støtte deg til en viss grad, men går forholdene utover nattesøvn, familieliv og den generelle psykosomatiske helsen din, da må man kanskje ha profesjonell hjelp.

Telefon:

90696160

(kl.1630-2100)

Email 

bottom of page